Tips, complimenten en klachten

Wij doen er alles aan de kraamweek zo goed mogelijk te laten verlopen. Wil je een compliment of tip doorgeven? Of ben je ontevreden? Laat het ons weten zodat we op zoek kunnen gaan naar een passende oplossing.

Tevreden

Ben je tevreden over onze zorg en wil je een compliment achterlaten voor een van onze medewerkers of organisatie? Dat waarderen wij zeer. Als je het compliment hier achterlaat zorgen wij ervoor dat het compliment bij de juiste persoon terecht komt.
Mail hier je compliment.

Tips voor onze dienstverlening

Kraamzorg het Kraamnest staat voor professionele, liefdevolle zorg van hoge kwaliteit. Wij nemen alle adviezen en verbeteringen serieus om zo onze zorg- en dienstverlening te verbeteren. Daarom nodigen wij je uit ons een verbetering voor te stellen.
Mail hier je verbetervoorstel.

Ontevreden

Ben je ondanks onze inspanningen ontevreden over onze zorg? Dat vinden we heel vervelend en hiervoor hebben we een klachtenreglement. We horen graag wat er aan de hand is.
Neem allereerst telefonisch contact met ons op, zodat we samen met jou kunnen kijken naar een oplossing. Je kunt je klacht ook aan ons melden door het invullen van het klachtenformulier.

Kraamzorg het Kraamnest B.V.
t.a.v. Ilona Kwaks- de Waal
Vierakkerstraat 9
6851 BA Huissen.

Klachtencommissie

We doen er alles aan om je klacht naar tevredenheid op te lossen. Ben je niet tevreden over de oplossing, dan heb je de mogelijkheid je klacht in te dienen bij een onafhankelijke klachtencommissie. Hier kunnen klachten schriftelijk ingediend worden. In deze folder kun je lezen hoe je een klacht kunt indienen:
Cliëntenfolder.pdf

Schade

Kraamzorg het Kraamnest heeft een aansprakelijkheidsverzekering afgesloten voor schade die door haar medewerkers wordt veroorzaakt. Voor een schade bedraagt het eigen risico €100,- Voor het indienen van een schade kun je het klachtenformulier invullen met een kopie van de factuur of bon.

Cliëntenraad

Wie kan beter een oordeel geven over de zorg en dienstverlening dan onze eigen cliënten?

Als zorginstelling dienen we volgens de Wet Medezeggenschap Cliëntenraden Zorginstellingen (WMCZ) over een cliëntenraad te beschikken.

De cliëntenraad bestaat uit een vertegenwoordiging van cliënten en behartigt het cliëntenbelang. Ze bewaken de kwaliteit van onze zorg en dienstverlening en zorgen dat we de client centraal blijven stellen.  Ze geven advies aan de directie over onderwerpen die voor de cliënten van belang zijn.

Heb je vragen over de cliëntenraad of wil je lid worden? Mail dan naar info@hetkraamnest.nl.

Voor meer informatie zie onze brochure

Zie vacatures cliëntenraad

Kraamzorg Het Kraamnest B.V.

Het is onze liefdevolle en persoonlijke benadering voor moeder, de pasgeborene en overige gezinsleden die ons uniek maakt. Als je kiest voor kraamzorg van het Kraamnest, dan kies je voor een betrokken organisatie die oprecht geïnteresseerd is in jullie.

© 2020 Kraamnest Het Kraamnest B.V. Privacybeleid - Algemene voorwaarden

HKZ keurmerk
DEKRA certificaat
Zorgkaart Nederland
sbbtransparant
Medipointlogo
zorgvoorborstvoeding-keurmerk