Tips, complimenten en klachten

Wij doen er alles aan de kraamweek zo goed mogelijk te laten verlopen. We hopen dan ook dat jullie een fijne kraamweek hebben gehad. Wij vinden jullie mening heel belangrijk! Zijn jullie tevreden over de kraamweek en willen jullie toekomstige cliënten helpen in de keuze voor Kraamzorg van het Kraamnest? Vul dan de waardering in op zorgkaartnederland. 

Tevreden

Ben je tevreden over onze zorg en wil je een compliment achterlaten voor een van onze medewerkers of organisatie? Dat waarderen wij zeer. Als je het compliment hier achterlaat zorgen wij ervoor dat het compliment bij de juiste persoon terecht komt.

Tips voor onze dienstverlening

Kraamzorg het Kraamnest staat voor professionele, liefdevolle zorg van hoge kwaliteit. Wij nemen alle adviezen en verbeteringen serieus om zo onze zorg- en dienstverlening te verbeteren. Daarom nodigen wij je uit ons een verbetering voor te stellen.

Ontevreden

Ben je ondanks onze inspanningen ontevreden over onze zorg? Dat vinden we heel vervelend en hiervoor nodigen wij jullie uit om dit met ons te delen. Neem allereerst telefonisch contact met ons op, zodat we samen met jou kunnen kijken naar een oplossing.

Je kunt je klacht ook aan ons melden door het invullen van het klachtenformulier. Het klachtenformulier kan per mail worden gestuurd aan info@hetkraamnest.nl.
Onze klachtenfunctionaris neemt dan zo snel mogelijk contact met jullie op.

Klachtencommissie

We doen er alles aan om je klacht naar tevredenheid op te lossen. Ben je niet tevreden over de oplossing, dan heb je de mogelijkheid je klacht in te dienen bij een onafhankelijke klachtencommissie. Hier kunnen klachten schriftelijk ingediend worden. In dit document vind je informatie hoe je een klacht bij de klachtencommissie kunt melden.

Schade

Kraamzorg het Kraamnest heeft een aansprakelijkheidsverzekering afgesloten voor schade die door haar medewerkers wordt veroorzaakt. Een schade dient binnen 72 uur na het veroorzaken van de schade schriftelijk gemeld te worden. Lees de voorwaarden voor het melden van een schade. Voor een schade bedraagt het eigen risico €100,-. Voor het indienen van een schade kun je het klachtenformulier invullen met een kopie van de factuur of bon.

Cliëntenraad

Wie kan beter een oordeel geven over de zorg en dienstverlening dan onze eigen cliënten?

Als zorginstelling dienen we volgens de Wet Medezeggenschap Cliëntenraden Zorginstellingen (WMCZ) over een cliëntenraad te beschikken.

De cliëntenraad bestaat uit een vertegenwoordiging van cliënten en behartigt het cliëntenbelang. Ze bewaken de kwaliteit van onze zorg en dienstverlening en zorgen dat we de cliënt centraal blijven stellen.  Ze geven advies aan de directie over onderwerpen die voor de cliënten van belang zijn.

Heb je vragen over de cliëntenraad of wil je lid worden? Mail dan naar info@hetkraamnest.nl.

Voor meer informatie zie onze brochure

Zie vacatures cliëntenraad

Kraamzorg Het Kraamnest B.V.

Het is onze liefdevolle en persoonlijke benadering voor moeder, de pasgeborene en overige gezinsleden die ons uniek maakt. Als je kiest voor kraamzorg van het Kraamnest, dan kies je voor een betrokken organisatie die oprecht geïnteresseerd is in jullie.

© 2021 Kraamzorg Het Kraamnest B.V. Privacybeleid - Algemene voorwaarden

HKZ keurmerk
DEKRA certificaat
Zorgkaart Nederland
sbbtransparant
logo MediPlus
zorgvoorborstvoeding-keurmerk